  • Data: 2008-09-16 18:46:27
    Temat: Re: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
    Od: "toja" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie jakie to uszkodzenie - jezeli takie ktorego trudno nie zauwazyc to
    > w tym temacie raczej pozamiatane, jezeli takie ze np. bez otwarcia nie
    dało
    > sie zauwazyc lub jakichs niewielkich rozmiarówto moze nie do konca sprawa
    > jest przegrana.

    Przy odbiorze rozpakowalem "do polowy", ale niestety nie sprawdzilem
    wnikliwie.
    Uszkodzenie to jest drobne i da sie zobaczyc, ale jak sie przyjzy troche
    spokojniej. No na pierwszy szybki rzut oka nie rzuca sie w oczy.
    Jest to drobne wklesniecie przy zawiasie na gornej klapie - wyglada jakby
    cos ciezszego stalo na niej poprostu. Ale dopiero jak sie zdejmie plastikową
    oslonke zawiasu, to widac, ze cos mocniej walnelo w niego i spowodowało, że
    wciął się z 1-2 mm w obudowę.
    No tak z grubsza. Trudno to opisac, wiec tak tylko juz informacyjnie to
    napisałem.

    Czyli reklamację mogę probować zgłosić?

    Dzięki za odpowiedzi!

    Marcin