  • Data: 2008-09-18 00:00:28
    Temat: Re: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.09.2008 toja <f...@o...pl> napisał/a:
    > Konsument :)
    > Dziękuję za odpowiedzi.
    > Sprawa przybrała pozytywny obrót.
    > Był u mnie serwisant i stwierdził, że sprężarka nie działa, ale nie z
    > powodów uszkodzeń mechanicznych, tylko elektronicznych.

    Jakby Ci się jeszcze przez przypadek zdarzyło to przeczytać, to wiedz na
    przyszłość, że mechaniczność (charakter) usterki nie ma znaczenia. Jeśli
    mamy wyraźne uszkodzenie zwnętrzne, a Ty podpisałeś, że było ok, to tu
    masz prawdopodobnie pozamiatane, bo jest to usterka którą powinieneś był
    zauważyć - sprzedawca podniesie to jako dowód, że jej nie było Jeśli nie
    odpakowałeś kartonu to MZ też Twoja wina bo nie zachowaeś należytej
    staranności (można dyskutować). Ale też co do zasady, taką deklaracją (że
    zgadzasz się, że wszystko ok) nie można wyłączyć w tym wypadku
    odpowiedzialności sprzedawcy, więc jeśli będzie usterka (dowolna) w
    środku, to nadal odpowiada, czego bys wcześniej nie podpisał.

    --
    Marcin