eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu › Re: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
  • Data: 2008-09-17 16:13:31
    Temat: Re: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
    Od: "toja" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A kto Ty jesteś, przedsiębiorca (zakup na firmę) czy konsument (zakup
    > prywatny)?

    Konsument :)

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Sprawa przybrała pozytywny obrót.
    Był u mnie serwisant i stwierdził, że sprężarka nie działa, ale nie z
    powodów uszkodzeń mechanicznych, tylko elektronicznych.
    Spisał orzeczenie i zaniosłem to firmie od której to kupiłem - i mają mi
    wymienić na nową :).

    Pozdrawiam,
    Marcin Chalimoniuk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1