  • Data: 2008-09-16 18:31:15
    Temat: Re: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > no i z tego wynika, że Ty ją uszkodziłeś mechanicznie

    ciekawe. Na moje wychodzi, ze tog uszkodzenia nie zauwazył.
    Pytanie jakie to uszkodzenie - jezeli takie ktorego trudno nie zauwazyc to
    w tym temacie raczej pozamiatane, jezeli takie ze np. bez otwarcia nie dało
    sie zauwazyc lub jakichs niewielkich rozmiarówto moze nie do konca sprawa
    jest przegrana.
    Kwestia nie mrozenia to zupelnie inna sprawa - tgo nie jestes w stanie
    sprawdzic przy odbiorze bo jak wiadomo tego typu sprzet musi postac kilka
    (kilkanascie?) godzin przed wlaczeniem wiec tu jak najbardzoej przysluguja
    ci pprawa.

    Wątroba była cały dzień śledziona