eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia › Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
  • Data: 2002-12-01 21:56:20
    Temat: Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Grandson" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:MPG.1853fb458a482196989839@news.onet.pl...
    [............]
    > dla mnie najwieksza wada jest brak spieniania :) ja stosuje normalna
    > kawe ziarnista, mielona w mlynku na grubo, wiec takie tlumaczenie pana
    > wacka z serwisu jest glupie.
    > bede raportowal, jak wroce z MM :)

    najlepiej przeczytaj co jest napisane w instrukcji obsługi
    jeśli jest napisane, że powinien działać poprawnie z każdym rodzajem kawy to
    nie ma ci nikt prawa powiedzieć w serwisie, abyś używał innej kawy niż
    lubisz
    i myślę, że na tej podstawie powinieneś żądać wymiany
    jak sprzedawcy odmówią to napisz do producenta sprzętu i do
    dyrektora/zarządu MM



    --
    pozdrawiam
    plusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1