eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia › Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
  • Data: 2002-12-01 11:47:22
    Temat: Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
    Od: Grandson <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <9...@z...router>, a...@n...net says...

    > Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl?dem kupuj?cego, je?eli
    > rzecz sprzedana ma wad? zmniejszaj?c? jej warto?? lub u?yteczno?? ze
    > wzgl?du na cel w umowie oznaczony albo wynikaj?cy z okoliczno?ci lub z
    > przeznaczenia rzeczy, je?eli rzecz nie ma w?a?ciwo?ci, o których istnieniu
    > zapewni? kupuj?cego, albo je?eli rzecz zosta?a kupuj?cemu wydana w stanie
    > niezupe?nym (r?kojmia za wady fizyczne).

    aha, dzieki bardzo.

    > Z tym ze widze tu taki klopot, ze jesli ten ekspres dziala faktycznie
    > poprawnie z kawami do ekspresu (a nie ze zwyklymi) to wydaje sie ze ciezko
    > ci bedzie wykazac ze ma on wade.
    dla mnie najwieksza wada jest brak spieniania :) ja stosuje normalna
    kawe ziarnista, mielona w mlynku na grubo, wiec takie tlumaczenie pana
    wacka z serwisu jest glupie.
    bede raportowal, jak wroce z MM :)


    --
    Pozdrowka (regards)
    Grandson
    +++ I am the only hell my mom ever raised +++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1