eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia › Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
  • Data: 2002-12-02 09:52:41
    Temat: Re: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Może Ci sięprzyda. Ja miałem podobną historię z czajnikiem bezprzewodowym,
    robił się straszny kamień (w postaci osadu w wodzie), kombinowałem jak tylko
    mogłem, ale więcej wydawał bym na odkamieniacze. Zaniosłem sprzęt do serwisu
    powiedzieli ze to wina wody, nei przyjąłem tego tłumaczenia, albowiem gotowalem
    już na kranówie, nałęczowiance, jurajskiej itp. i zawwsze to samo. Przy drugim
    podejsciu stwierdzili że wymienią grzałkę - jednak adnotację uczynili w karcie
    gwarancyjnej, że czajnik jest sprawny. Guzik rpawda jak się okazało pochodził 2
    dni i to samo. Skrobnąłem pismo (powołując się na rekojmie nie na gwarancję)
    wysłałem poleconym razem z czajnikiem, potem jeszcze dwa pisemka będące
    odpowiedzią na bzdurne tłumaczenia i w końcu odzyskałem kase i pozdbyłem się
    budla. (Tłumaczenie abym zmienił wodę było bezsensowne - no może gdyby się tak
    wyprowadził z Polski to możę kto wie.... :)

    Na poważnie.

    1/ czytaj instrukcję dokąłdnie

    ... zwróć uwagę na wskazania co do stosowania określonego rodzaju podzespoó
    (kawa,mleko)
    ... zwróć uwagę czy w txt gdzie mowa jest o ciśnienieu nie napisano aby, że
    wytwarza espres (do.....), (max...) itp

    2/ skrobnij słowo pisane powołując sięna cytowwane przepisy KC 556 i nast.

    3/ w piśmie podaj TYLKO swój aders domowy do doręczeń (bez nr.tel) nie zgadzaj
    się także na "wyjście proszę przyjść za 2 tygodnie pwiemy co zrobiliśmy w Pana
    sprawie"

    4/ dostarcz im towar i zabeirz dla siebie wniosek jaki napiszesz (zrób 2 kopie
    oczywiście niech podpisza obie)

    5/ dołącza dowód zakupu, paragon fakture - ale zrob ksero aby nic nei zginęło :)

    6/ wyjaśnij na czym polega wada, (jesli beda pytali keidy się ujawnila
    odpowiedż albo w trakcie użytkowania, albo nie wcześniej niż msc od daty kiedy
    będziesz składał pismo zawiadamiające o jej wystąpienu)

    7/ żadaj wymiany EXP. na nowy wolny od wad albo odstąpienia od umowy. (NIE MOGĄ
    NARZUCIĆ CI NAPRAWY - jesli beda chcieli powedz iż to jest towar oznaczony co
    do gatunku więc takeigo towaru się nie naprawia jesli nie wrażasz na to zgody)
    Jesli spytają kto tak wymyślił :) Odpowiedz USTAWODAWCA (wykładnia przep.)

    8/ czekaj na POLECONY list w domu cierpliwie z odpowiedzą.... max 21 dni od
    daty złożenia wsniosku

    NOC ZEKAM na nowy express - 0505 863 673 Dominik


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1