eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu (reklamacja) › Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
  • Data: 2003-05-27 19:59:23
    Temat: Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > prawo gwarancji i rękojmi z I-szym stycznia troszkę się znowu pogmatwało,
    > wszystko winno być zapisane na karcie gwarancyjnej, sa oczywiscie przeisy
    ktore
    > to normują, z regoly w karcie jest odnosnik iz pozostale przepisy
    normuje....

    A co w przypadku gdy nie ma karty gwarancyjnej na dany komponent? Czy
    niedostarcznenie kart grawancyjnych jest rownoznaczne z brakiem kart? Jakie
    przepisy wowczas obowiazuja?

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1