eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu (reklamacja) › Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.int
    ernetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-onli
    ne.de!t-online.de!195.34.132.50.MISMATCH!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.PO
    STED!53ab2750!not-for-mail
    From: "Jasek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <bavq8a$467$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    Subject: Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
    Lines: 14
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <vsPAa.65301$Kn1.662555@news.chello.at>
    Date: Tue, 27 May 2003 19:59:23 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.47.124
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1054065563 62.179.47.124 (Tue, 27 May 2003 21:59:23 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2003 21:59:23 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:147436
    [ ukryj nagłówki ]


    > prawo gwarancji i rękojmi z I-szym stycznia troszkę się znowu pogmatwało,
    > wszystko winno być zapisane na karcie gwarancyjnej, sa oczywiscie przeisy
    ktore
    > to normują, z regoly w karcie jest odnosnik iz pozostale przepisy
    normuje....

    A co w przypadku gdy nie ma karty gwarancyjnej na dany komponent? Czy
    niedostarcznenie kart grawancyjnych jest rownoznaczne z brakiem kart? Jakie
    przepisy wowczas obowiazuja?

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1