eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu (reklamacja) › Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
  • Data: 2003-05-27 20:33:18
    Temat: Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > c...@p...onet.pl wrote:
    > > prawo gwarancji i rękojmi z I-szym stycznia troszkę się znowu pogmatwało,
    >
    > Nie w tym przypadku, to nie jest konsument.
    >
    > KG
    >
    firmy nie dotyczy wymiana, zamiana sprzętu z tytułu NIEZGODNOŚCI z umową tzn
    jeśli miał byc taki modem a jest inny do d**a blada. Jeśli nie posiadacie
    spisanej osteplowanej, podpisanej karty/kart gwarancyjnych przez gwaranta, z
    datownikiem itd. takze nie macie gwarancji. To co Wam pozostaje to tylko
    rękojmia, i tu: rękojmia trwa jeden rok od daty sprzedaży, zgłaszana w miejscu,
    gdzie dokonano zakupu, dokument uprawniający-dowód zakupu (faktura, paragon)
    klient dostarcza kompletny, sprzedany sprzęt reklamacja zgłoszona na piśmie.

    jak by ktos się pytał co to ta rękojmia- jest to odpowiedzialność SPRZEDAWCY za
    nienależytą jakość towaru
    Podstawa prawna
    Ustawa z dnia 23 sierpnia 1996r o zmianie Ustawy
    Kodeks Cywilny –art.od 556 do 576

    d...@u...plusnet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1