eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu (reklamacja) › Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
  • Data: 2003-05-27 18:41:24
    Temat: Re: zwrot sprzetu (reklamacja)
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ciach
    >nie dosc ze dostawca nie wyrabia sie z terminem napraw
    > (niekiedy > 30 dni) to zakomunikowal, ze moze nam dostaczac INNE modemy w
    > zamian (a tegoz nie chcemy!)
    prawo gwarancji i rękojmi z I-szym stycznia troszkę się znowu pogmatwało,
    wszystko winno być zapisane na karcie gwarancyjnej, sa oczywiscie przeisy ktore
    to normują, z regoly w karcie jest odnosnik iz pozostale przepisy normuje....

    > Czy awaryjnosc na poziomie 20(kilku)% partii upowaznia nas do zadania zwrotu
    > pieniedzy (lub wymiany na inny model WSZYSTKICH) za modemy? Jesli tak to na
    > jakiej podstawie?
    jeśli karta gwarancyjna tak stanowi to tak- ale wątpię, że znalazłby się tam
    tak niemądry zapis
    >
    > Czy mozemy odmowic wymiany na inne modele (przy wymianie pojedynczych sztuk)?
    jeżeli gwarant nie ma możliwości dokonania naprawy (producent nie produkuje nie
    ma już w magazynach itd.), może zastąpić produkt innym niegorszym od
    serwisowanego i na to nie macie wpłuwu

    Pzdr

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1