    From: "Edzio" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Date: Sat, 2 Oct 2010 14:19:31 +0200

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w
    sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy - mówi o terminie 2 dni (tj. najpóźniej w
    drugim dniu nieobecności) na poinformowanie pracodawcy o przyczynie i
    przewidywanej długości nieobecności pracownika. Jeśli poinformowałas
    pracodawcę o zwolnieniu lekarskim telefonicznie i zostało ono dostarczone do
    pracodawcy w ciągu 7 dni od daty jego wystawienia - nie ma problemu.