eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostałem obrażonyRe: zostałem obrażony
  • Data: 2005-09-19 06:22:22
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:


    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy

    To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.

    Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.

    > (taki człowiek nie może mieć styczności z klientem)

    Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.


    Kira

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1