  • Data: 2005-09-19 08:44:56
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Mon, 19 Sep 2005 08:35:11 +0200]:

    > A konkretniej to na takie traktowanie CIEBIE, nie? ;) Ale tak na
    > marginesie, to dorosli ludzie takie rzeczy zalatwiaja na miejscu,
    > a nie szukaja potem "jak mu dowalic bo sobie z nim nie poradzilem".

    > W zasadzie to o tym decyduje pracodawca. Ty mozesz mu najwyzej
    > powiedziec co Twoim zdaniem jest zdecydowanie nie tak.
    >

    > Kira
    Co twoim zdaniem oznacza poradzić sobie sam w takiej sytuacji?
    Co miałem mu w papę strzelić? Jeśli do tego zmierzasz, a na miejscu nie
    było jego zwierzchnika, wię bujka to byłoby jedyne rozwiązanie aby sam
    sobie z tym poradzić.

    Tylko pytania co by to dał po za tym, że oskarżyli by mnie?

    Do tego raczej nie dążę