eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostałem obrażonyRe: zostałem obrażony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostałem obrażony
    Date: Mon, 19 Sep 2005 08:22:22 +0200
    Organization: Cyber-Girl.NET
    Lines: 23
    Message-ID: <dgllet$eif$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dgjcl2$b0q$1@eol.ab-byd.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: falcon.3net-tech.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1127110943 14927 80.53.19.170 (19 Sep 2005 06:22:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2005 06:22:23 +0000 (UTC)
    X-User: k.falernowa
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:328046
    [ ukryj nagłówki ]


    Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:


    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy

    To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.

    Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.

    > (taki człowiek nie może mieć styczności z klientem)

    Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.


    Kira

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1