  • Data: 2005-09-19 06:35:11
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:

    > To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    > grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    > przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    > kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.
    >
    > Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    > zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.

    Fachowiec z niego żaden, jego zadaniem jest obsługa klientów, od napraw
    sprzętu są inni ludzie tam zatrudnieni.

    > Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    > Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    > punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    > Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.

    Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    na takie traktowanie ludzi i klientów. Sam z handlem mam do czynienia i
    są pewnie zasady w postępowaiu, więc sankcja dyscyplinarna w tej
    sytuacji sie nalezy.

    Serdeczne dzięki, jesteś jedyną osbą, która napisała coś mądrego i z
    sensem w tym temacie.

    Pozdrawiam gorąco!

    P.S. Do Kaja i Andrzeja Lawy, popatrzcie i uczcie się brać udział w
    dyskusji a nie wypisywać idiotyczne farmazony.

    Do Kaji farmazony to inaczej kompletne bzdury, informacje pozbawione
    sensu, głupoty. A P.S. oznacza Post Scriptum, czyli na koniec chciałbym
    dodać.

    Myślę że objaśniłem ci wszystkie znaczenia słów użytych tutaj więc nie
    powinnaś mieć problemu z PIANIEM !