  • Data: 2005-09-19 07:56:06
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Critu [Mon, 19 Sep 2005 08:35:11 +0200]:

    > Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    > na takie traktowanie ludzi i klientów.

    A konkretniej to na takie traktowanie CIEBIE, nie? ;) Ale tak na
    marginesie, to dorosli ludzie takie rzeczy zalatwiaja na miejscu,
    a nie szukaja potem "jak mu dowalic bo sobie z nim nie poradzilem".

    > Sam z handlem mam do czynienia i są pewnie zasady w postępowaiu,
    > więc sankcja dyscyplinarna w tej sytuacji sie nalezy.

    W zasadzie to o tym decyduje pracodawca. Ty mozesz mu najwyzej
    powiedziec co Twoim zdaniem jest zdecydowanie nie tak.

    Kira