  • Data: 2006-03-25 12:54:26
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oszywiście, ze nie groził. Przyszedł wspolnie zmówic 10 różańca.

    lapy opadaja, Krys nei zalamuj mnie. Co innego powiedziec ze ktos byl a
    co innego sam fakt przyjscia. To ze ofiara tak twierdzi nei oznacza ze
    tak jest. Moze to powiedziec w zamiarze by go wsadzono do aresztu pomimo
    iz nie grozil. Bldenie przyjmujac ze areszt to kara a nie srodek
    zapobiegawczy.

    > "Jeśli jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - olej to, ale jeśli
    > powtórzy to 100 osób, rozejrzyj sie za składem siana." Może coś w tym
    > jest, ze Tak Cię odbieramy?

    poki co takie rozumowanie zostalo zaprezentowane przez akulke, Ajgora
    oraz kire, wtracily sie jak zapewne zauwazylas 2 osoby obce w tamtym
    watku ( Marcin oraz Piotrek) ktore przyznaly mi racje a zanegowaly to co
    owe panienki (i Pan) usilnie twoerdzily/i przez kilkadziesiat postow
    wiec nie mow mi wszyscy.
    Po zatym jezlei jakis oszolom wymysla pogladay ktorych niegdy nie
    wyrazilem i mi je przypisuje, nastepnie kilka innych osob nie wnikajac
    czy jest to prawda czy nie zacznie je powtarzac wcale nie czyni je
    prawdziwymi.
    Jeses wyposazona w swoj rozum, masz oczy, masz komputer, domysalm sie ze
    posiadasz umiejetnosc wyszukiwania postow, wskaz wiec tekst (dokladny) w
    ktorym twerdze ze nie nalezy karac (!!!)sprawcy przestepstwa(!!!)
    oraz gdzie twierdze (bo owe panienki rowniez to mi przypisywaly) ze
    czlowiek nie ma prawa sie bronic. W przeciwnym wypadku kazde takie
    wywody to zwykle powmowienie a czlowiek ktory automatycznei po kims
    powtarza niesprawdzone infrmacje zaciekle utrzymujac ze sa one prawda
    jest zwyklym prostakiem, jestes nim?

    > Nie masz instrumentów.

    rozwinac mozesz?

    > Masz pecha. Nie masz alibi.

    bylem w domu, nie pisalem postow w danym okresie, ktos mnie oskarza?
    Mowisz ze mam pecha, i co to jest powod dla ktorego nie powinienem
    postarac sie udowodnic swej niewinnosci prowazdac wlasne sledztwo bo
    "Od przeprowadzania śledztw są śledczy, nie obywatele" ?
    Przykre jest to co piszesz.

    > Naiwny jesteś, ot co.

    naiwny poniewaz w przypadku gdy wladza sie myli chce aby skrzywdzony
    obywatel w wynku takich dzialan sam postaral sie doprowadzic do
    spraweidliwego zakonczenia sprawy ?
    Przemek znowu jest pod wrazeniem.

    > To jest wina prawa. Powinno byc jasne i przejrzyste i nie dawac miejsca
    > na "interpretację".

    mozesz wskazac konret? (art) Gdzie prawo zezwala na odroczenie kary
    osoby zdrowej.

    > No, to nie moja wina, że nie widzisz. Zagadka: ostatnio w mediach bylo
    > glosno o zaginionym na początku lutego chłopczyku. Niedawno pojawiły
    > się newsy o tym, żer zostal zgwałcony i zamordowany. Jego imię i
    > nazwisko zna cała Polska, jak myslisz, jego rodzina piszczy z zachwytu,
    > czy wolałaby, żeby jednak te damne były podane w formie imię inicjał?

    co do samego imenia zostalo ono podane przez matke w pierwszym wydaniu
    pod napieciem (gdy nie mieli zadnych informacji) wiec robienei zarzutu z
    tego powodu komukolwiek jest nieporozumieniem, natomiast jezlei chodzi o
    to co prokurator zrobil wraz rzecznikiem to skurwysyntwo ktore moglo
    przyobecnym prawie spotkac zarowno oskarzonego jak i ofiare.

    > Teoria czy praktyka?

    teoria oczywiscie, mwimy o prawie a nie osobach je stosujacych.

    > Natomiast zablokowanie mozliwosci odroczenia kary z tego
    >
    > Już się rozczulam. Biedni, schorowani mafiozi.

    karane sa nei tylko grupy przestepcze. Zreszta sa choroby gdzie wymagana
    jest hospitalizacja, bez tego istnieje niebezpieczesntwo utraty zycia lb
    zdrowia, trudno by wtakich wypadkach kara nei byla odroczona.

    > Najlepiej obcokrajowców i młodych. Prokuratorów i adwokatów też trzeba

    ja nie z PISu, taich pogaldow nie mam, lawnikow bym wymienil dlatego ze
    kieruja sie gloweni emocjami. Ciekaw jestem co wymysli 3 ktorzy beda
    brac udzial w procesie przeciwko ludziom z Włodawy (czy jak sie ta
    miejscowosc nazywa, nieistotne teraz).

    P.