  • Data: 2006-03-25 13:23:51
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Już pisałem kilka razy, że w ocenie opierałem się na opisie
    > przedstawionym na grupie. Jakoś siedzenie przy stoliku skojarzyło mi
    > się z obcym człowiekiem w knajpie czekającym na okup. Z tego, co teraz
    > widzę, to było to niewłaściwe skojarzenie i stąd faktycznie niezbyt
    > celnie to ująłem.

    Ja oglądałem to w TV.
    Było mniej więcej tak:
    Było to w pokoju hotelowym. Facet, chyba stojąc liczył pieniądze, które
    mu przyniósł mąż edytki, który w tym czasie oglądał film za który
    zapłacił. Wszystko było filmowane z ukrytej kamery. Wcześniej sobie
    rozmawiali całkiem spokojnie.
    W pewnym momencie wpadło 2 lub 3 facetów ubranych jak brygada
    antyterrorystyczna z pistoletami, zaczęli krzyczeć "Gleba, gleba".
    Przewrócili gościa na ziemię. A zaraz za nimi wparowała ekipa TV.
    No i w którym miejscu to jest zatrzymanie obywatelskie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"