  • Data: 2006-03-25 18:56:19
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > lapy opadaja, Krys nei zalamuj mnie. Co innego powiedziec ze ktos byl
    > a co innego sam fakt przyjscia. To ze ofiara tak twierdzi nei oznacza
    > ze tak jest. Moze to powiedziec w zamiarze by go wsadzono do aresztu

    A może poszli do lasu. Dlaczego dajesz wiarę napastnikowi, a nie dajesz
    wiary napadniętemu?

    > poki co takie rozumowanie zostalo zaprezentowane przez akulke, Ajgora
    > oraz kire, wtracily sie jak zapewne zauwazylas 2 osoby obce w tamtym
    > watku ( Marcin oraz Piotrek) ktore przyznaly mi racje a zanegowaly to
    > co owe panienki (i Pan) usilnie twoerdzily/i przez kilkadziesiat
    > postow wiec nie mow mi wszyscy.

    Panienka jest określeniem pejoratywnym. Nie tylko one to zauważyły -
    tylko one sie odezwały.

    > Po zatym jezlei jakis oszolom wymysla pogladay ktorych niegdy nie
    > wyrazilem i mi je przypisuje, nastepnie kilka innych osob nie wnikajac
    > czy jest to prawda czy nie zacznie je powtarzac wcale nie czyni je
    > prawdziwymi.

    Wyciagnął sobie wnioski z tego, co napisałeś.

    > Jeses wyposazona w swoj rozum, masz oczy, masz komputer, domysalm sie
    > ze posiadasz umiejetnosc wyszukiwania postow, wskaz wiec tekst
    > (dokladny) w ktorym twerdze ze nie nalezy karac (!!!)sprawcy
    > przestepstwa(!!!) oraz gdzie twierdze (bo owe panienki rowniez to mi
    > przypisywaly) ze czlowiek nie ma prawa sie bronic.

    Nie piszesz, że nie należy karać, ale wymyślasz 1001 powodów, żeby
    wynaleźć sposób, żeby dowieść niewinności domniemanego sprawcy. To samo
    dotyczy obrony - przynajmniej ja tak odbieram Twoje posty( jak się
    domyślam Akulka, Kira i Ajgor pewnie też)

    a czlowiek ktory
    > automatycznei po kims powtarza niesprawdzone infrmacje zaciekle
    > utrzymujac ze sa one prawda jest zwyklym prostakiem, jestes nim?

    "Kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawda";-)

    > rozwinac mozesz?

    Twierdzisz, że policja dysponujaca całym arsenałem sposobów, fachowców,
    sprzętu i czego tam jeszcze nie potrafi zgromadzić dowodów, a Ty
    potrafisz to zrobić? To ja jestem za rozgonieniem tego towarzystwa,
    skoro szary obywatel potrafi wiecej.

    > bylem w domu, nie pisalem postow w danym okresie, ktos mnie oskarza?
    > Mowisz ze mam pecha, i co to jest powod dla ktorego nie powinienem
    > postarac sie udowodnic swej niewinnosci prowazdac wlasne sledztwo bo
    > "Od przeprowadzania śledztw są śledczy, nie obywatele" ?
    > Przykre jest to co piszesz.

    Ale prawdziwe, niestety.

    > naiwny poniewaz w przypadku gdy wladza sie myli chce aby skrzywdzony
    > obywatel w wynku takich dzialan sam postaral sie doprowadzic do
    > spraweidliwego zakonczenia sprawy ?
    > Przemek znowu jest pod wrazeniem.

    Władza? Chyba miałeś na myśli wymiar sprawiedliwości? Owszem, to
    naiwność - pies z kulawa nogą nie spojrzy na zebrane przez ciebie
    dowody.

    > mozesz wskazac konret? (art) Gdzie prawo zezwala na odroczenie kary
    > osoby zdrowej.

    Słyszałeś ostatnio o aferkach z psychiatrami?

    > co do samego imenia zostalo ono podane przez matke w pierwszym
    > wydaniu
    > pod napieciem

    I co z tego? Od pierwszego wydania do info o zatrzymaniach upłynęło duzo
    wody w Wiśle.

    > chodzi o to co prokurator zrobil wraz rzecznikiem to skurwysyntwo
    > ktore moglo przyobecnym prawie spotkac zarowno oskarzonego jak i
    > ofiare.

    To prawo, a nie piii piii, niestety.

    > teoria oczywiscie, mwimy o prawie a nie osobach je stosujacych.

    A, teoria - papier jest cierpliwy.

    > karane sa nei tylko grupy przestepcze. Zreszta sa choroby gdzie
    > wymagana jest hospitalizacja, bez tego istnieje niebezpieczesntwo
    > utraty zycia lb zdrowia, trudno by wtakich wypadkach kara nei byla
    > odroczona.

    Zadziwiające, jak często rozchorowuja się tuz przed odsiadką...

    > ja nie z PISu, taich pogaldow nie mam, lawnikow bym wymienil dlatego
    > ze kieruja sie gloweni emocjami. Ciekaw jestem co wymysli 3 ktorzy
    > beda brac udzial w procesie przeciwko ludziom z Włodawy (czy jak sie
    > ta miejscowosc nazywa, nieistotne teraz).

    Cokolwiek wymyślą, i tak sie prawdy nie dowiesz, chyba, że zechce Ci się
    udać na salę sądową.
    Masz jakis uraz na tle PiS?

    Justyna