  • Data: 2006-03-25 11:59:11
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > do zastosowania aresztu tymczasowego (z powodu matactwa - o ile
    > faktcznie te grozby w pozniejszym okresie mialy miejsce)

    Ależ oszywiście, ze nie groził. Przyszedł wspolnie zmówic 10 różańca.

    > nie wkurwiaj mnie krys, pokazujesz teraz inteligencje zywcem wzieta z
    > Kiry.

    Cała przyjemność po mojej stronie:-> Dla mnie to komplement.
    > Nidgy nie napisalem ze sprawcy przestepstwa nei powinno sie
    > karac. NIGDY ,NIGDY , NIGDY tak nei napsialem wiec nei wkladaj mi ani
    > Ty ani szanowna Akulka slow ktorych nie wpowiedzialem do ust bo to
    > prostactwo.

    "Jeśli jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - olej to, ale jeśli
    powtórzy to 100 osób, rozejrzyj sie za składem siana." Może coś w tym
    jest, ze Tak Cię odbieramy?

    > zanizasz swoj poziom intelektualny. Samosad to samodzielne wykonanie
    > wyroku, a jest ochydne gdy jest to neiwspolmierne i wykonane prez
    > osoby trzecie, natomiast wlasne sledztwo w przypadku gdy jestes
    > osaczony przez falszywe osoby, falszywe dowody jest jedynym sposobem
    > na odzyskanie godnosci i dobrego imienia oraz ukaranie prawdziwego
    > zbrodniarza.

    Nie masz instrumentów.

    > Jeżeli jest fałszywie
    >
    > buahahaha, zwlaszcza jezeli prokurator cie oskarza a swiadkowie
    > twoerdza ze to Ty a Ty nei masz zadnych dowodow na swa niewinnosc.

    Masz pecha. Nie masz alibi.

    > Gratuluje, naprawde Ci gratuluje. Wlasdnie w takim przypadku
    > oskrazonemu nie pzostaje nic innego jak przeprowazdenie sledztwa (nie
    > samosadu) na
    > wlasna reke, to samo u ofiar jezlei policja nie jest wstanie znalezc
    > dowodw winy oskarznego.

    Naiwny jesteś, ot co.

    > ale to nie wina prawa, i prawo nie chron przesepcy tylko niedouczeni
    > urzednicy nie zawsze potraia je stosowac.

    To jest wina prawa. Powinno byc jasne i przejrzyste i nie dawac miejsca
    na "interpretację".

    > noo i ? nie bardzo rozumieZ co chcesz przez to udowodnic.

    No, to nie moja wina, że nie widzisz. Zagadka: ostatnio w mediach bylo
    glosno o zaginionym na początku lutego chłopczyku. Niedawno pojawiły
    się newsy o tym, żer zostal zgwałcony i zamordowany. Jego imię i
    nazwisko zna cała Polska, jak myslisz, jego rodzina piszczy z zachwytu,
    czy wolałaby, żeby jednak te damne były podane w formie imię inicjał?

    > odpowiedz sobie na pytanie czy prawo umozliwia sprawdzenie zasadnosci
    > takiego wniosku i czy jest mozliwosc wyciagniecia konskwencji z
    > falszywych lekarskich oswiadczen ?

    Teoria czy praktyka?

    Natomiast zablokowanie mozliwosci odroczenia kary z tego
    > powodu moze oprowadzic do neiszcescia jezeli ktos naprawde bedzie
    > bardzo chory.

    Już się rozczulam. Biedni, schorowani mafiozi.

    > w ogole powinno sie zlikwidowac isntytucje lawnikow na rzecz
    > zawodowych sedziow

    Najlepiej obcokrajowców i młodych. Prokuratorów i adwokatów też trzeba
    by wysłac do pracy gdzie indziej, ale tak, żeby sie nie pokumali.
    Pomarzyc każdemu wolno. Ale żyć trzeba w RL.

    Justyna