    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Wed, 22 Mar 2006 11:42:37 +0100

    No to super! Policja sobie nie radzi, a detektywi sa wg czesci dyskutantów
    niemalze gorsi od bandytów! W takim razie najlepiej samemu sobie strzelic w
    leb i miec to juz z glowy, zanim zrobi to ktos inny!
    Ludzie, bez paranoi. Zyje juz troche na tym swiecie i jako zywo jeszcze
    zadnej strzelaniny wokól mnie nie bylo. Zaraz mi ktos pewnie napisze, ze
    jeszcze wszystko przed mna. Kto wie? Ale statystycznie to juz bedzie coraz
    mniej prawdopodobne, bo polowe zycia mam za soba. Wole jednak, aby co jakis
    czas ktos typu Rutkowski i jego ludzie popsuli troche krwi jakims
    bandziorom, niz gdyby nikt nie potrafil ich przymknac.
    I, prawde mówiac, guzik mnie obchodzi czy zrobi to on na granicy prawa czy
    zupelnie poza prawem. To juz jego biznes.
    Graszka.
    Uzytkownik "the creator" <c...@a...net> napisal w wiadomosci

    no&btnG=Google+Search