  • Data: 2006-03-22 13:43:29
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przebierancy tez sobie moga krzyczec stoj policja. I co?

    moga, ale wtedy zakdlaam ze to prawdziwa policja a w przypadku
    Rutkowskiego to raczej trudno to zrobic

    > Roznice jeszcze dostrzegam taka, ze Rutkowski w przeciwienstwie do policji
    > nie ma na sumieniu niewinnych ludzi.

    znasz osoboscie? Brales udizal we wszystkich akcjach? Skad ta pewnosc?

    > A w ogole to nie wiem o co ten raban? To zle, ze Rutkowski lapie
    > bandziorow, a moze zle, ze ich rzuca na glebe?

    gdybys uwaznie przeczytal wiedzialbys ze nie o to chodzi w tym watku,
    chodzi o sytuacje gdy ktos obok pomysli ze mamy do czyneinia znapadem,
    badz oni przypadkiem pomyla osobe lub ktos pomysli ze biegna na niego.

    CO do rzucania na glebe to zalezy z jakiego powodu, jezlei ktos
    szantazuje i w momencie zlapania pzelicza pieniadze to nei widze
    najmniejszego powodu d takiegozachowania. (a trzeba pilnowac by
    prawo nie zezwalalo na naduzycia bo wiecejzlego niz dobrego to przyniesie)

    > Lapie ich na goracym uczynku zgodnie z prawem. O co chodzi???

    niekoenicznie zgodnie, w ustawie sa wymeinione warunki
    kiedy mozna to zrobic.

    P.