  • Data: 2006-03-22 11:43:41
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Mar 2006 02:54:20 +0000 (UTC), Tomasz Trystula napisał(a):

    > Tak? A gdziez to takie policyjne mundury i policyjne gadzety sprzedaja?

    W internecie :) Pomijając już aukcje typu allegro (czasami bywają tam
    elementy wyposażenia), są normalne sklepy gdzie możesz kupić elementy
    umundurowania (zwykle bez naszytych pagonów, ale pagony można kupić osobno
    w tych samych sklepach). Nie wiem czy mogę tu podać ich adresy, ale jeśli
    temat Cie interesuje to odezwij się do mnie na priv i sam się przekonasz.
    Dodatkowo jest kilka sklepów gdzie można kupić gadżety takie jak np.
    lizaki, czerwone latarki, etui na legitymację z napisem Policja, itp. Bez
    problemu można też kupić policyjny kogut - są dostępne w ciągłej sprzedaży
    na allegro i na warszawskim Wolumenie, w Warszawie nawet funkcjonuje sklep
    z takimi rzeczami (nomen omen w pobliżu... KGP). Skompletowanie munduru
    policyjnego + wszelkich gadżetów nie stanowi żadnego problemu, większość
    tych sklepów nie wymaga okazywania legitymacji przy kupowaniu! Sprawa jest
    sprawdzona, bo swojego czasu była nawet o tym duża dyskusja na policyjnym
    forum i wszyscy tam zachodzili w głowę jak to możliwe, że zwykły obywatel
    za kilkaset zł może sobie skompletować cały mundur i nikt tego w żaden
    sposób nie kontroluje.

    > Jak ktos sie przebierze za policjanta to moze odpowiadac za podszywanie
    > sie za funkcjonariusza.

    Serio? A jak nakładzie komuś po mordzie, to nie będzie odpowiadać? Przecież
    nie rozmawiamy tu o ludziach, którzy mają czyste zamiary.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl