  • Data: 2023-10-20 01:28:19
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Akurat żadnego z "zegarkiem" nie przyłapali, więc trudno porównac.

    Nie wiem czy Cię rozumiem. To musiałby być zegarek i to może jeszcze
    taki sam, z podobnym stanem nakręcenia lub naładowania baterii?

    > I nie bardzo wiadomo, jako to z tym zegarkiem było, i czy tak chętnie
    > sie podał do dymisji, czy go zmusili.

    O takich wyzynach politycznej klasy to nawet nie osmielę się dyskutować.

    > Potem zarzucono mu znacznie więcej, ale to z Ukrainy, wiec nie wiem
    > czy się liczy. i za wiki

    Nie bronię Nowaka, pokazuję różnicę co nieuchodziło za peło, a co
    uchodzi za pis.

    > A co oni winni, ze kontrahent nie dostarczył respiratorów ? :-)

    Miejmy nadzieję, że już niedługo się okaże, choć zdaje się na pierwszy
    ogień pójdzie sasin i wybory.

    --
    Marcin