  • Data: 2023-10-20 11:48:28
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 23:28:19 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie wiem czy Cię rozumiem. To musiałby być zegarek i to może jeszcze
    > taki sam, z podobnym stanem nakręcenia lub naładowania baterii?

    Towar o wartosci ok 15 tys. Tzn ponad 10k, bo tanszych nie trzeba,
    i jednoczesnie nieduzo więcej, żeby była mała sprawa.

    Cos mi skleroza podpowiada, ze ktos zapomnial paru mieszkan zgłosic,
    Morawiecki majątku żony nie zgłasza itp.

    Nowak ... jak dostał w prezencie, to jestem sklonny uwierzyc,
    ze mogł nie wiedziec ile kosztuje. Choc podobno zegarki lubił.
    Kolejna sprawa, ze jak go przyłapali, to juz był zegarek "używany",
    wiec wartość spadła ... ale biegły nie potrafił wycenić, wiec chwycili
    sie tego, ze nowy w detalu kosztuje ok 15k.

    Z tym jego zegarkiem o tyle ciekawa sprawa, ze o ile pamietam to jakos
    nie mogli dokładnie dojść kto go kupił, jak i kto zapłacił.

    > Nie bronię Nowaka, pokazuję różnicę co nieuchodziło za peło, a co
    > uchodzi za pis.

    Jakby go dziennikarze nie dopadli, to by uszło.
    Ale znajdz błąd w oswiadczeniu majątkowym, żeby był taki sam kaliber
    sprawy.

    https://tvn24.pl/polska/kary-bledy-w-oswiadczeniach-
    majatkowych-politykow-ra976148-2308036

    "Teraz, gdy są wątpliwości do oświadczeń szefa NIK Mariana Banasia i
    Michała Dworczyka, szefa kancelarii premiera, CBA wciąż sprawdza
    informacje w tej sprawie, a o dymisjach nie ma mowy. "

    No ale "wątpliwości" to nie powód do dymisji :-)

    "Przypomniał, że wcześniej Janusz Palikot nie wpisał samolotu do
    oświadczenia majątkowego"

    > Miejmy nadzieję, że już niedługo się okaże, choć zdaje się na pierwszy
    > ogień pójdzie sasin i wybory.

    Sasin miał dość dobrą podkładkę, tylko cóż - nie przewidział
    obstrukcji i się pośpieszył.

    Raczej trzeba głosno mówic, ze nie wiadomo kto te karty wydrukował,
    nie wiadomo ile, wiec skąd byłoby wiadomo, na jest oszukanych w
    urnach?
    No i o finanse tez pytac - jak Sasin zamierza spłacic te 70 mln? :-)

    No, na etacie jest, to tylko 3 pensje :-)

    Pierwsza akcja to opublikowanie starego wyroku TK w sprawie nowych
    członków. I już sie zacznie kołomyja prawna, a przy okazji bedzie
    można Szydlo skierować do TS, a potem Morawieckiego.

    J.