  • Data: 2023-10-20 11:53:42
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 23:14:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wydaje mi się, że przycisk nie był kluczowym. Oczywiście nie pomogło im
    > to, ale oni już tam byli pod ziemią.

    oni byli ciagle 90-100m nad terenem. I chyba jeszcze ciagle nad
    poziomem pasa.
    Tylko teren zaczął sie wznosic, a samolot ciągle opadał,
    wiec wysokosc względna malała błyskawicznie.
    Ale to ciągle bylo do wyprowadzenia, gdyby pilot pociągnął za wolant,
    albo gdyby przycisk TOGA zadziałał - bo zakładam ze go nacisnął i
    niezbyt spokojnie czekał na rezultat.

    J.