    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlosliwy sasiad
    Date: Mon, 16 Apr 2012 19:12:52 +0200

    W dniu 16.04.2012 10:45, Basia F pisze:
    > Nie jestem osoba ktora zwraca uwage na wszystkie dzwieki. Prawde mowiac nawet bym
    olala ostatnia sytacje ale przez 1,5 h sluchaj jak dziecko sie rzuca na podloge i
    sluchaj huku i drzacej podlogi to bylo ponad sily.

    Niestety dzieci tupią i uderzają, bo taki mają sposób poruszania się i
    zabawy. Nie ma w tym sugerowanej przez ciebie złośliwości.

    >Omine juz to ze rozpoczelo sie to od obudzenia mnie. Zeby nie bylo 8
    rano w weekend.

    A która była?

    >Pozatym mimo ze uczciwie pracuje nie stac mnie na nic wiecej wiec sorry ze zarabiam
    wystarczajaco to powod zebym na nic dobrego nie mogla liczyc ?

    No niestety, biednemu zawsze wiatr w oczy... Skoro się musi mieszkać na
    blokowisku, to niestety obecność sąsiada nie może przeszkadzać. To nie
    złośliwość, sam jestem biedny i mieszkam na blokowisku właśnie. I też
    niestety muszę tolerować różne rzeczy, jak np. trujący smród z fajek
    sąsiada, który kopci na balkonie. Biegające dziecko przynajmniej nie
    szkodzi ci na zdrowiu.

    > Zebym nie byla goloslowna ze dziecko moze generowac huk to mam nagranie.

    Pokaż.

    > Pozartym wiesz sluchanie radia czy telewizji gdzie nie slyszysz co ktoregos slowa
    to troche nie fajne.

    Dziecko generuje huk zagłuszający telewizor? U nas taki huk generują
    pociągi i owszem, jest to do bani. Ale żeby dziecko?

    > Chcialam zalatwic to na prawde spokojnie i bezproblemowo ale coz.

    No cóż? Sąsiad ma dziecko związać, żeby nie tupało albo nie bawiło się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek