  • Data: 2012-04-19 08:50:46
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 14:42:52 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
> [...]
    po 5 rano wiec licze ze na weekend pospie sobie przynajmniej do tej 9.

    > Byłoby miło, ale zapomnij. Dzieci się budzą koło 6, bo nie mają zrytej
    > psychiki i rządzi nimi naturalny cykl snu.

    > No, dzieci uwielbiają skakać. To naturalne i zdrowe i zaprojektowane do
    > rozwoju w naturze. Niestety ludzie sobie swoją cywilizacją i durnym
    > zachowaniem strzelili w stopę i blokowiska temu nie sprzyjają. Tylko że
    > ani nie bardzo można wytłumić u dziecka te odruchy ani też w zasadzie
    > nie wolno, bo to bardzo negatywnie zryje mu psychikę.

    > cale i zdrowe
    >
    > Dzieci jeszcze nie mają uszkodzeń kolan ani problemów z kręgosłupem,
> [...]
    ale zawsze moge puscic Ci osobiscie.

    > A co, mieszkasz obok?

    drugiego pomieszczenia. WYobraz sobie ze ktos stuka CI w sufit bedziesz wszystko
    slyszal czy lapal poszczegolne slowa ?

    > No to sobie dam głośniej.

    podloge to niezbyt dobry pomysl.
    zadnych dzwiekow tylko o sam huk.

    > No z eliminacją skakania może być łatwiej, ale też nie różowo.

    argumentow i wyznaje zasade wolnosc tomku w swoim domku a ze tobie zle to twoj
    problem ja z tym nic nie zrobie.

    > Bo mam dwójkę dzieci i wiem, że ich zabawa jest i musi być żywiołowa, a
    > tłumienie tego jest dla nich niezdrowe.
    >

    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek
    >
    > Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    > ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    > aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

    Dobra mam jedno jedyne pytanie w stosunku do tego co powiedziales
    Czy jesli dziecko zywiolowo w ramach zabawy nasra Ci na glowe to tez uznasz ze to
    swietna zabawa i nie nalezy tego tlumic ?