  • Data: 2012-04-18 16:02:06
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Basia F" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oki a co mam zrobic jak drzy podloga ?

    Od dziecka?? Z całym szacunkiem, ale ja dzieci spokojnych nie miałam nigdy,
    a mimo to nie wyobrażam sobie takiej zabawy czy w ogóle zachowania, by
    powodowało to drżenie podłogi/sufitu w bloku. Generalnie, jeśli hałasy by
    się nasilały nie do wytrzymania, to pierwsze, co bym zrobiła, to usiłowała
    dzieci uciszyć. Nikt nie jest w stanie zdzierżyć takiego natężenia dźwięków
    przez dłuższy czas. Sugerujesz, ze sąsiad ma inny poziom wytrzymałości
    słuchowej, niż Ty? Może jakieś drobne różnice są, ale nie wierzę, że do tego
    stopnia, by on tolerował drżenie ścian podczas dziecięcych zabaw.

    Jak ktoś już napisał - to zapewne kwestia akustyki budynku. Ty słyszysz
    zwykłe odgłosy jako zwielokrotnione. A sąsiad sądzi, że przesadzasz, bo on
    takich hałasów nie słyszy. Siłą rzeczy nie będzie reagował. Tak samo, jak
    nie reagowała moja koleżanka na pretensje swojej sąsiadki, że ponoć w domu
    chodzi na obcasach - a nie chodziła, po prostu zwykłe kroki w kapciach były
    w taki sposób słyszalne. Co miała

    > I jak juz napisalam sufit jest juz wygluszony.

    Tym bardziej.

    N.