  • Data: 2012-04-18 16:04:19
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I będą łomotały, skakały, tańczyły. Bo to dzieci i tego wymaga ich rozwój.
    > Nade mną też są dzieci i też łomocą.

    I drży od tego podłoga? Bo o to się wszystko rozbija.
    Ja z całym szacunkiem, ale po prostu nie wierzę w to, że zachowania dziecka
    zagłuszają dźwięki TV piętro niżej czy powodują, że ściany/podłogi zaczynają
    drżeć.
    Co innego, gdyby to był zastęp przedszkolaków którym pozwolono rzucać
    meblami. Ale chyba to już skrajność.

    N.