  • Data: 2012-04-18 14:42:52
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2012 08:13, Basia F pisze:
    > Jak napisalam powyzej byla 8. Wybacz ale pracuje od 7 wiec codziennie musze wstac
    po 5 rano wiec licze ze na weekend pospie sobie przynajmniej do tej 9.

    Byłoby miło, ale zapomnij. Dzieci się budzą koło 6, bo nie mają zrytej
    psychiki i rządzi nimi naturalny cykl snu.

    > Wybacz ale nadal nie rozumiesz biegajace dziecko to pikus. Mi chodzi o dziecko
    rzucajace sie na podloge.

    No, dzieci uwielbiają skakać. To naturalne i zdrowe i zaprojektowane do
    rozwoju w naturze. Niestety ludzie sobie swoją cywilizacją i durnym
    zachowaniem strzelili w stopę i blokowiska temu nie sprzyjają. Tylko że
    ani nie bardzo można wytłumić u dziecka te odruchy ani też w zasadzie
    nie wolno, bo to bardzo negatywnie zryje mu psychikę.

    > Nawet prawde mowiac nie mam pojecia jak to mozliwe ze jest jeszcze
    cale i zdrowe

    Dzieci jeszcze nie mają uszkodzeń kolan ani problemów z kręgosłupem,
    więc skakanie im nie szkodzi.

    > Raczej daj posluchac. NIestety nie mam kabla do komorki zeby zrzucic to na kompa
    ale zawsze moge puscic Ci osobiscie.

    A co, mieszkasz obok?

    > Wybacz ale telewizor ktory gra nie jest wlkaczony tak zeby mozna bylo sluchac z
    drugiego pomieszczenia. WYobraz sobie ze ktos stuka CI w sufit bedziesz wszystko
    slyszal czy lapal poszczegolne slowa ?

    No to sobie dam głośniej.

    > Sprobowac choc wytlumaczyc ze sasiadom to przeszkadza i ze rzucanie sie na podloge
    to niezbyt dobry pomysl.
    > Po raz kolejny Ci zaznaczam ze nie chodzi o to zeby dziecko nie generowalo zadnych
    dzwiekow tylko o sam huk.

    No z eliminacją skakania może być łatwiej, ale też nie różowo.

    > Dlaczego nie masz zadnego slowa na to ze sasiad nawet nie chce slyszec zadnych
    argumentow i wyznaje zasade wolnosc tomku w swoim domku a ze tobie zle to twoj
    problem ja z tym nic nie zrobie.

    Bo mam dwójkę dzieci i wiem, że ich zabawa jest i musi być żywiołowa, a
    tłumienie tego jest dla nich niezdrowe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek