    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zatarcie kary
    Date: Fri, 20 Jun 2008 16:51:23 +0200

    > Przecież na tej grupie zawsze jest mnóstwo chętnych do uskuteczniania swoich
    > genialnych poglądów: czy to dotyczących zatarcia skazania, czy to ochrony
    > własności, czy może, wręcz przeciwnie, ochrony lokatorów (koniecznie
    > zameldowanych).
    > Jak jest taki pewny swoich racji i rozgoryczony fatalnym prawem, to niech
    > napisze projekt ustawy i zacznie zbierać pod nim podpisy.

    Wiesz, tu właśnie jest problem. Prawo powinno przede wszystkim
    kształtować zachowania, natomiast większość ludzi wcale nie chce, aby im
    kształtować zachowania, gdyż łatwiej im się żyje w totalnym burdelu,
    jakim jest kraj demokratyczny, a w szczególności socjaldemokratyczny.

    Z tego właśnie powodu nie ma sensu nawet próbować zbierać podpisów. A
    ponieważ osobiście nie mam takiej władzy, aby dobre prawo wprowadzić, to
    mogę co najwyżej "ewangelizować".

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com