  • Data: 2008-06-20 16:50:08
    Temat: Re: zatarcie kary
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g3gme8$2i9j$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Ale przecież pracownik może to na potencjalnym pracodawcy wymóc bez pomocy
    > prawa. Warunkiem jest tylko to, aby sam ten pracownik przedstawiał dla
    > pracodawcy taką wartość, że warto mu się tłumaczyć - nie widzę natomiast
    > potrzeby nakazywania prawem tłumaczenia się byle wyrobnikowi.
    Ja również nie widzę potrzeby tłumaczenia się byle pracodawczynie.
    I nie widzę potrzeby nakazywania prawem (czy też umożliwiania prawnie) byle
    gnojkowi uzyskiwania informacji o jakich rozmawiamy. Wystarczy, że będzie on
    przedstawiał wystarczającą wartość jako pracodawca, żeby warto mu było ich
    udzielić.
    Teraz żarty i głupoty na bok.
    Stosunek pracy to taka sama dziedzina jak inne. Jest i powinna być
    regulowana prawnie.

    --
    Jotte