  • Data: 2009-12-27 23:45:10
    Temat: Re: zamiana aresztu na cos innego...
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sie
    > ciekawie sklada, ze sklep ten jest wlasnoscia policjanta. Co jeszcze
    > ciekawsze na zapleczu sklepu byli policjanci po cywilu i w momencie
    > "napadu" obezwladnili napastnikow.

    Moze mieli cynk, ze bedzie napad ? To chyba dobrze. Jak bym mial sklep i
    mialoby dojsc do napadadu to bym chcial zeby mi Policja pomogla.

    Sprzedawcow bylo dwoch - zeznali,
    > ze zostali pobici - lecz w prywatnej rozmowie przyznali, ze nic im sie
    > nie stalo. Napastnicy byli w komniniarkach i mieli kije bejsbolowe.

    Za napd z bejsbolem grozi kara od 3 lat do 15.

    > Ten syn znajomych nie byl w srodku, lecz "na czatach" i gdy zobaczyl
    > patrol zaczal uciekac - zostal zlapany.

    Stanie na czatach to normalny wspoludzial w przestepstwie, wiec to niewiele
    zmienia.

    Syn
    > znajomych jeszcze na policji przyznal sie zanim przybyl adwokat - jego
    > blad.

    Wcale nie blad. Skor dowody przeciwko niemu sa bezsprzeczne, to jedynei
    pzosotaje sie przyznawac i liczyc ze sad troche lagodniej potraktuje.

    Odwolywac sie do
    > prokuratora okregowego?

    Jak juz to do Sadu Okregowego.

    Wiem, ze chlopakowi nalezy sie kara, ale to co
    > sie dzieje w Polsce z aresztami - ciagle przedluzanie bez zapoznania,
    > niechec sedziow do odwolan - to juz przechodzi ludzkie pojecie.

    Sakd wiesz, ze areszty sie przedluza bez zapoznania ? Slyszales, czy
    widziales ?

    Czy
    > mozna prosic o zmiane sedziego?

    Nie ma co prosic o zmiane sedziego, bo na pewno bedzie sadzil inny sedzia.
    Bedzie nawet wiecej jak jeden sedzia. Bo aresz zastosowal Sad Rejonowy, a z
    uwgai na fakt, ze napad byl z bejsbolem to bedzie sadzil Sad Okregowy.

    Dzis rozprawa odbyla sie bez udzialu
    > publicznosci...

    Dzis to bylo posiedzenie aresztowe, a nie rozprawa. A na posiedzeniu
    publicnosci co do zasady nie ma. Na rozprawe bedzie kazdy mial wstep jak do
    Multipleksu.

    Cezar