  • Data: 2009-12-27 20:50:19
    Temat: Re: zamiana aresztu na cos innego...
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "MarianP" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a576ab42-0cf0-48b3-afd4-4a1eb3acc0fb@g26g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > [Ciach] Wydaje mi sie, ze sad nie wzial w ogole pod uwage jego
    > wieku...[ciach]

    17 to nie jakis niemowlak. Dzisiaj wczesniej dojrzewaja, a napadanie na
    sklep "bo sie w glowach przewraca"
    to chyba jakas pomylka! Mozna nastolatke zgwalcic, ale napad na sklep??? ;))
    Sad powinien byc niezawisly i nie brac pod uwage plci, koloru skóry i wieku
    pewnie tez...
    Jesli teraz wykreci sie wiekiem, potem zbroi i wykreci sie znajomym
    prawnikiem?
    Cieszylbym sie, jesli mojemu synowi sad zasadzil wiezienie, a nie ja
    musialbym mu sprawic lanie....

    Generalnie uwazam, ze tlumaczenie przestepstwa wiekiem jest nienormalne. czy
    ktos mnie usprawiedliwi
    wlamanie do monopolowego bo dobiegam piecdziesiatki i musze sie napic???

    Feromon