    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Date: Thu, 5 Feb 2009 01:43:36 -0800 (PST)

    On 4 Lut, 20:01, "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Googlałem w googlach. Wszędzie teksty że mam do goscia pojechac i nasrać mu
    > do karku. Brzydze sie przemocą wiec to odpada.

    to jak ty dożyłeś do tego czasu?

    wracając do pytania, moim zdaniem jest to nie do udowodnienia,
    raz- zapis w umowie musi być jasny właściciel gwarantuje
    bezwypadkowość,
    dwa- jesteś w stanie udowodnić że to było wcześniej zrobione?- nie
    jesteś i nie udowodnisz tego w żaden sposób

    najlepiej ściągnij sobie samą ramę z papierami, i zmień, ot takie
    większe klocki lego, jeśli cię stać, natomiast jeśli to mała wgniotka
    na ramie od kierownicy to raczej nie masz się co bać..

    gdyby ogólnie ludzie mieli jaja to by się wzajemnie tak napierdalali,
    że cały ten proceder nie miał już miejsca, nigdzie w Polsce....

    mnie przeraża ilość skurwysyństwa po otwarciu 'oczu' i obserwacji
    nieco z boku..

    --
    Wiadro