  • Data: 2009-02-05 15:52:19
    Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Od: "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ef7861c5-ae88-4998-8d44-7720c82fd301@v5g2000prm
    .googlegroups.com...
    On 5 Lut, 11:42, "Watson" <p...@g...com> wrote:

    > wniosek dla Naczelnego Filozofa i tych co chcą cokolwiek kupić:
    > jedziemy przynajmniej z 2 bardzo zaufanymi osobami na spokojną
    > wycieczkę
    > oglądamy wszystko w motocyklu,

    Przed tym Transalpem (bo to rama Trampkowa) oglądałem chyba z 10 motocykli.
    I zawsze miały jakieś mniejsze lub większe wady. Ten sie wydał
    najsensowniejszą opcją. Kuipony od gościa (4ry lata go miał) a nie od
    handlarza.

    Czy grożą mi jakies konsekwencje prawne jeżeli bede pod blokiem z megafonem
    ludziom krzyczeć jakiego mają sąsiada? Może jechać do pierwszego wlasciela z
    karty pojazdu i pytać czy on cos wiedział?

    Motocykla nie bede picować i popychać w ludzi. Co jak co ale trzeba mieć
    jakis honor w dzisiejszym zagmatwanym świecie.

    Naczelny Filozof