  • Data: 2009-02-05 12:28:10
    Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Watson wrote:

    > Wybór nalezy do Ciebie co z tym zrobisz.

    mówiac szczerze sam byłem zrobiony w ch.. i to tez przez 'zwyklego
    motocykliste' a nie handlarza.
    Mimo, ze akurat branża handlu motoryzacją nie jest mi obca uległem naciskom
    i zamiast kupic od handlarza, ktory sprowadza sprżet powypadkowy, gdzie
    widzialbym stan motocykla po przyjeździe, połasiłem sie na piękne ogloszenie
    i sensowność słów użytkownika motocykla.

    Piękny, ładny, żadnych śladów "przeszłosci". Pan pracowałw USA, sam sobie go
    przywiózł, gdy wracał. Wszytsko pasowało . póki nie zauwazylem ze cieknie
    laga. Myslałem - uszczelni sie ..

    Niestety nie bylo co uszczelniać.
    Telefon do byłego własciciela - On nic nie wie. Jeździł nim rok i nie było
    żadnych problemów ...
    Psia jego mać...

    Wymieniłem lagi, zrobilem co trzeba ... licząc, ze to "tylko" lagi.
    Wsadziłem kupe kasy (tzn jak dla kogo .. w sumie 3,5kPLN), ale mam zrobione
    porządnie.
    Wolałem jednak to, niz moze włóczyć sie po sądach i dociekać sprawiedliwości

    Przełknałem gorzką pigułke .. i z nowym doświadczeniem pt. 'nie ufaj nikomu'
    ... mam to już w dupie.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI