  • Data: 2009-02-05 12:06:57
    Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 11:42, "Watson" <p...@g...com> wrote:

    > A nie łatwiej nazwac tego co się dzieje - kłamstwem ?
    > Zyjemy w kręgu kulturowym w ktorym na codzien jest ono wymiernie cenione.

    niedługo a może już czas zastąpić/usunąć słowo 'kłamstwo' i
    rozpowszechnić jeszcze bardziej sł. 'marketing'
    dla mnie to po prostu skurwysyństwo

    > My chcemy i lubimy byc oszukiwani, bo to jest wygodne dla obu stron.

    do tego jeszcze nie dojrzałem, serio, może to przychodzi z wiekiem
    kiedy światopogląd się podzieli: ja(a za mna rodzina -'dobro' rodziny
    którą można się zasłaniać) i inni nieistotni -tak sobie to
    tłumaczę

    nie wiem do końca co masz na myśli twierdząc: 'wygodne dla obu stron',
    twierdzisz że świadomość zabija?

    > Otwarcie oczu to zrozumienie tego mechanimu i ..
    > Wybór nalezy do Ciebie co z tym zrobisz.

    dlatego stwierdziłem że puki co w życiu niewiele osiągnę

    wniosek dla Naczelnego Filozofa i tych co chcą cokolwiek kupić:
    jedziemy przynajmniej z 2 bardzo zaufanymi osobami na spokojną
    wycieczkę
    oglądamy wszystko w motocyklu, dowiadując się wcześniej o nim
    wszystko, razem z manualem
    i sprawdzamy wszystko!!! wszystko łącznie z bezpiecznikami czy są
    odpowiednie(A) powpinane,
    warto też podnieść bak i sprawdzić nawet ciśnienie na cylindrach,
    sprawdzamy nawet kolor oleju,
    i negocjujemy, i decyzję o kupnie niech podejmą koledzy.

    --
    wiadro