  • Data: 2009-02-11 07:09:21
    Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    news:op.uo5lsaqgbkkx24@attitude-adjuster.chello.pl..
    .
    > On Thu, 05 Feb 2009 13:28:10 +0100, Kuba (aka cita) <i...@...pl> wrote:
    >
    > Tia, ja jak szukałem swojej NTV-ki to też stwierdziłem że nie ma sensu od
    > handlarzy
    > brać, będę szukać od motocyklisty, który sam jeździł wcześniej tym
    > sprzętem, to
    > przynajmniej tak łatwo na minę nie wpadnę.

    Niektorzy handlarze z kolei, przy duzych ilosciach sprowadzanych sprzetow,
    nie maja czasu na picowanie zreszta,
    bylo juz o tym kilka razy. Skrotowo przypomne przed wiosennym boomem. Nawet
    "poomykane", przykorodowane lby srub sa cenna wskazowka. Ocenic IMO nalezy
    nie tylko motocykl lecz takze sprzedajacego. Zaleca sie nie kupowac od
    bardzo oszczednych (sporo takich znajdziesz i tutaj) i unikac "okazji".
    Wszystkie mechanizmy budowane sa zas z jakims zapasem.wiec wiekszosc
    motocykli znosi przez pewien czas ciezkie traktowanie, to nie musi byc
    *onda. "Sypac" moze sie tez sprzet dlugo (rzedu kilku lat) nie jezdzony,
    nawet jesli byl dbany. Z tym akurat mozna i warto sie pogodzic i powalczyc.

    > A na koniec, żeby mnie dobić, przy próbie wyregulowania zaworów jak
    > chciałęm
    > odkręcić zaślepkę nad wałem korbowym, żeby obrócić silnik to gniazdo na
    > imbus
    > się ukruszyło. :-\
    >
    > (Próbowałem przekręcić silnik za tylne koło, ale zdecydowanie nie mam tyle
    > pary w
    > łapie, więc bez spawarki i przyspawania dużej nakrętki się nie obejdzie)

    Obejdzie sie. Wykrec swiece i wrzuc najwyzszy bieg. Pokrecisz bez problemu.
    W niektorych sprzetach wazne by zawsze w kierunku obrotow pracy silnika.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955