  • Data: 2009-02-05 12:19:27
    Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Od: "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9e6b58a3-31f4-48e7-bab6-db1d9198d541@w24g2000pr
    d.googlegroups.com...
    On 4 Lut, 20:01, "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    > to jak ty dożyłeś do tego czasu?

    Jak bym nie przewiozl pasazera to bym pewnie dalej jezdził w nieswiadomości.

    > wracając do pytania, moim zdaniem jest to nie do udowodnienia,
    > raz- zapis w umowie musi być jasny właściciel gwarantuje
    bezwypadkowość,
    dwa- jesteś w stanie udowodnić że to było wcześniej zrobione?- nie
    jesteś i nie udowodnisz tego w żaden sposób

    Zapisy z umowy:
    3... Pojazd jest bezwypadkowy.
    7. Sprzedajacy oswiadcza ze pojazd nie ma ukrytych wad technicznych, a
    Kupujący potwierdza znajomosc stanu technciznego.

    Jedynie co mam to kupe zdjęć. Bo od czasu zakupu w czasie jazd motocykl miał
    regularnie robione zdjecia krajobrazowe.

    Naczelny Filozof