  • Data: 2004-08-29 07:51:10
    Temat: Re: zakup mieszkania z dlugiem
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 00:19:59 +0200, beny naskrobał(a):

    > mieszkanie ma kosztowac 75tys
    > okazuje sie ze sprzedaca sprzedaje mieszkanie bo bank go juz mocno
    > naciska poniewaz
    >
    > jest na to mieszkanie zalozona hipoteka w wysokosci 50tys
    > po drugie sprzedawca jest zadluzony w spoldzielni na 12tys
    > ale nie jest wykluczony z tej spoldzielni
    >
    > czy z pomoca posrednika mozna to mieszkanie w sposob bezpieczny kupic ?

    kupic moża zadając sobie sprawę że w przypadku komplikacji bank sprzeda
    twoje mieszkanie za dług

    > czy odpuscic sobie ten temat ?

    jak tymi pieniędzmi spłaci bank to czemu nie?

    > cena tego mieszkania nie jest wielka okazja
    > aczkolwiek podoba mi sie jego lokalizacja
    >
    > sam bede sie wspomagal redytem gdzies w wysokosci 40-45 tys
    > jezeli ma to znaczenie w tym przypadku

    znaczenie ma takie że kredytu może nie dostać.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org