  • Data: 2004-08-29 10:03:06
    Temat: Re: zakup mieszkania z dlugiem
    Od: "beny" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kredyt hipoteczny jest na sprzedającego czy na osobę trzecią ? Jeśli na
    > trzecią to należy sobie odpuścić, IMHO.

    Z tego co sprzedawca mowi kredyt jest na niego

    czy jakas madra glowa napisalaby mi instrukcje step by step na ta sytuacje

    dowiedzielam sie o czym takim jak list mazalny itp ???
    niby to wszystko rozumiem ale nie wiem co w jakiej kolejnosci aby byc
    bezpiecznym

    z tego co slyszalem takie sprzedaze najlepiej jest podeprzec umowa
    przedwstepna (przyzeczenia)
    ale w postaci nie umowy cyw=praw tylko aktu notarialnego

    > Co do pośredników to IMHO w większości przypadków ich znajomość prawa jest
    > mizerna. (vide ich rady co do zameldowania czy umów użyczenia lokalu -
    znane
    > też z tej grupy), lepiej poradzić się radcy prawnego.

    posrdnik osobiscie mowi ze nie ma problemu i ze wszystko mozna zrobic
    tylko wkurza mnie to ze IMHO powinen ze mna usiasc i
    wlasnie krok po kroku wylozyc jak taka tranzakcja ma miejsce
    Troche mnie ten posrednik wkurza :) ale to u niego jest to mieszkanie

    pozdrawiam

    Beny