    From: "TomaszD" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajęte wynagrodzenie
    Date: Tue, 10 Jan 2012 14:56:57 +0100

    Miał być EOT, ale widzę, że kolega nadal ma problemy z prostymi pojęciami.

    wiadomości news:4f0c1eba$1@news.home.net.pl...

    > Do konkretnej faktury, ale pod KW podpisuje się pracownik, który tę
    > fakturę "załatwiał".

    A jakie to teraz ma znaczenie kto i czy podpisuje? Chodziło mi tylko i
    wyłącznie o sam fakt, że nie zawsze przy wystawianiu kwitu KW czy KP musi
    mieć miejsce faktyczny przepływ gotówki, bo tegoś się przyczepił (a
    wcześniej Witek).

    > Nie. Przepływ występuje.

    W momencie wystawienia przez księgową KW do faktury za paliwo?
    Nie załamuj mnie :(

    > Jaki idiota przy kompensacie wystawia KW i KP?!?!

    Weź się może jednak dowiedz, jak to wygląda od strony_technicznej_, zanim
    zaczniesz kogoś wyzywać od idiotów.

    > Nie wiem, jaką widzisz tam magię,

    Ja właśnie nie widzę, więc chętnie się dowiem w jaki sposób Ty dokonujesz
    kompensaty wzajemnych zobowiązań - swoich i kontrahenta.

    > ale przepływu gotówki (także fikcyjnego) to nie wymaga.

    A kto mówi o przepływie gotówki przy kompensacie???

    > Mylisz kompensatę zobowiązań z kwotą wynagrodzenia pozostałą do wypłaty.

    Zacznijmy od tego, że to Ty najwyraźniej nie rozumiesz pojęcia
    "zobowiązanie". O "kompensacie" nie wspominając.

    > [ciach]

    > Tak się tłumacz ;->

    Akurat jesteś ostatnią osobę, której miałbym się z czegokolwiek tłumaczyć.

    Tomasz