  • Data: 2023-08-15 14:12:28
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 12:44:04 +0200, Shrek wrote:
    > No własnie nie - nikt tam nie miał zadania szukać tego moto:P

    Moze i tak.

    Robert - jak to jest - kto spisuje zgłoszenie, a kto i kiedy
    "przydziela sprawę"?

    W poniedziałek rano rozdzielają?

    > Sprawdzają od ręki, bo przy mnie sprawdzali pozostałe pojazdy na
    > parkingu z tableta.

    I co - nikt nie wpadl na pomysl, zeby wlasciciela busa odwiedzic,
    czy po prostu nie mieli takiego zadania ? :-)

    > Jest na skrzyżowaniu przez środek którgo przejechał.

    Owszem, ale trzeba wiedziec, ze przez to przejechal - moze nie mial
    innej drogi, moze miał.
    A jest na sasiednich i dalszych skrzyzowaniach ?
    Da radę sprawdzac od skrzyzowania do skrzyzowania?

    We Wroclawiu mnie kiedys, dosc dawno temu, zadziwili.
    Bo kierowca potrącił pieszego na przejsciu.
    Pod okiem kamery, ale jakosc w tamtych czasach raczej nie pozwala na
    odczytanie numerow.

    I samochod niedługo potem znaleźli na jakis działkach.
    A przeciez kamery były tylko na niektórych skrzyzowaniach.

    A moze kłamali ...

    J.