  • Data: 2023-08-15 20:20:56
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2023 o 19:04, J.F pisze:
    > Bylem. Nawet całkiem niedawno.
    > Noe przypominam sobie. Chyba dopiero umorzenie dostałem.

    Zobacz, czy nie umorzono w trybie rejestrowym, bo wówczas to prawidłowe.
    Jeśli nie ma żadnych sensownych punktów zaczepienia, to się sprawę
    wpisuje do rejestru i wydaje postanowienie o umorzeniu. Postanowienie
    być musi, byś się mógł na nie zażalić. Nie powiadamia Cie się o
    referencie, bo takiego nie ma. O tym nie pomyślałem.

    --
    (~) Robert Tomasik