  • Data: 2023-08-15 12:39:37
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też nie masz racji. Może tę sprawę dostać.

    Akurat od razu powiedziała, że ona napewno tej sprawy prowadzić nie
    będzie, bo ja komuś jutro przydzielą, ale nie jej (z kontekstu wynikało
    że "samochodówkę" prowadzi ktoś inny). Więc ona jak najbardziej miała za
    zadanie tylko przyjąć zgłoszenie. Tak jak pisałem - każdy miał jakieś
    zadanie, każdy je wypełnił na poziomie komunikacji profesjonalnie (i
    pewnie według wewnętrznych procedur również). Więc wynika że każdy swoje
    zadanie zrobił dobrze, tylko nikt nie miał zadania szukać tego moto:P

    Dlatego nie ma co specjalnie liczyć na to że policjanci ci pomogą - to
    nie jest ich zadanie. Oni mają wypełnić druczki i przewrócić karteczki a
    na końcu przybić stempelek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!