  • Data: 2017-09-08 13:25:35
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Toż o tym pisałem. Wadą w zasadzie każdego rozwiązania jest w takim
    > przypaku eskalacja "przemocy".

    Kulturalna, ale stanowcza karteczka jednak ma mniejszy potencjał eskalacji
    przemocy, a większy potencjał dotarcia do rozsądku zastawiającego, niż KK
    :) Inna sprawa, że niektórzy tego rozsądku nie mają wcale i wtedy nic nie
    pomoże.

    > jest to, że garaż jako całość stanowił nieruchomość wspólną i wszyscy
    > ponosili na niego solidarnie opłaty, natomiast prawo do wyłacznego
    > korzystania dotyczyło konkrtetnych miejsc.

    Czyli stawiałeś na parkingu, ale poza miejscami wyznaczonymi?

    No, to tak się generalnie robi, i najczęściej nikomu to nie przeszkadza...
    chyba że trafi się na nadgorliwego buraka, mniej więcej ten sam typ, który
    zajeżdża drogę, żebyś przypadkiem nie przejechał, jak on musi stać w
    korku. Ale czy parkowanie poza wyznaczonym miejscem jest zgodne z prawem,
    tego nie wiem. W końcu nie można poza wyznaczonymi miejscami postawić
    czegokolwiek, ani np. samochodu (nawet jakby nie zastawiał), więc czemu
    (prawnie, nie zdroworozsądkowo) można byłoby postawić motocykl?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]