  • Data: 2006-01-20 00:33:11
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Marcisz wrote:
    > Zresztą w momencie, kiedy podejdzie do Ciebie ochroniarz i poinformuje, że
    > jeśli chcesz przebywać w sklepie, nie możesz fotografować, kwestię
    > informacji mamy już z głowy.

    A ja go w takiej sytuacji mogę poinformować "spieprzaj, dziadu".

    > Symbol przekreślonego aparatu ma dość dobrze rozumiane konwencjonalne
    > znaczenie. Jeśli się uiperasz, przyjmijmy, że sklep wywiesi karteczkę:
    > "Wejście na teren sklepu oznacza podjęcie zobowiązania do niefotografowania
    > niczego w środku pod karą umowną 50 zł." Nie chodzi mi o konkretne sytuacje

    "Wejście na teren w czerwonej bieliźnie oznacza zgodę na przerżnięcie
    przez wszystkich ochroniarzy" - co powiesz na taką 'umowę'?

    [ciach]

    > To znaczy? Jeśli zmienisz zdanie i zmienisz zdjęcie, złamiesz umowę.

    Wtedy sklep może próbować dochodzić odszkodowania w sądzie. (a sędzia
    padnie ze śmiechu, jak zobaczy taki pozew)

    Reasumując: bredzisz i prezentujesz mentalność albo zaszczutego
    szaraczka z czasów głębokiej komuny, albo właśnie faszyzującego
    'ochroniarza', który chce sobie dekretami prawo wprowadzać.